6 Mart 2009 Cuma

İçine Ettiğimin Problemleri

Hayat problemleri çözme yeteneğinden ibaret, durmadan bir şey çıkar. Bilirsiniz işte, ya sifon bozulur, ya kapı düşer, ya çamaşır, bulaşık, vesaire makinası bir anda çalışmaz hale gelir...

Ayın 23'ünden beridir Emirates adresime mail gelemiyor. Thunderbird'e bağlı olan bu adres çok fazla dağılmaktan hoşlanmadığım için yalnızca eşimde dostumda olan, sade görüntüsüyle kafa karıştırmayan bir şeydi. Al sana şimdi dedirtti ama!!!

Yaklaşık 12 gündür falan açıyorum adresi, şifre sorgulaması açılıyor, ulan nerede şifre? Akşamında bulduk girdik, yok yok yok!!! Adam sabahtan akşama çalışıyor, benim karnım burnumda öyle oraya buraya koş, onunla bununla kavga halinde ol, iş peşinde saatlerce bekle hallerim yok. Aslında böyle zamanlarda Türkiye'de nasıl da her işi hallettiğimi düşünecek olursam bu çok can sıkıcı bir durum. Neyse...

İlk önce, müşteri hizmetleri ile görüşme, problemin bir türlü anlaşılamaması, hafta sonunu bekleme, zaten müşteri temsilcisi anlamadığı konularda hemen ofise gelmeniz gerekli diyor çıkıyor işin içinden.

Gidildiğinde bir şifre verilmiş benim adam eve geldi, bir girdi ki O'nun şifresi bu sefer de!!! Bir de bu iş için para tahsil edilmiş, ulan senin hatan değil mi?! Nasıl bir de üzerine para istersin?! diyemezsin işte buralarda, sonuçta kadını öyle car car carlatmazlar, carlatsalar da anlamamazlıktan gelirler.

Tekrar gidildiğinde olayın daha karman çorman olduğu anlaşıldı. Benim hiçbir kaydım olmadığı gibi ( dört senedir kayıt dışı servis alıyormuşum (!) ama hem kartım var, hem de ekstra para tahsil ediliyor o ayrı mesele ) şifremin başka birine verildiği anlaşıldı. Kartımın arkasında şöyle bir ibare varmış aslında " Şifrenizi kartı alır almaz güvenliğiniz açısından değiştiriniz." Bu olayla gördüm onu da.

Benim herşeyi kontrol etme, kendi himayemde tutma hastalığım vardır. Ama burada Türkiye'den o kadar bezmişim ki herşeyi koca halletsin anlasın bakalım hanyayı konyayı halleri peydah olmuştu. Al sana!!!! Eğer ben o kartı okuyup da hemen şifreyi kendime göre değiştirseydim, ellerindekini başkasına verip olayı karman çorman edemeyeceklerdi çünkü demek ki sistemdeki şifreyi belli bir zaman sonra başkasına veriyor bu adiler. Beni ilgilendirmeyecekti o zaman.

Neyse, bugün son kez gidildi. Artık olayı kaç kere gidildi, kaç salaklık yapıldı, anlatılamadı, anlaşılamadılarla cikletleştirmeyeyim ama en az beş kere falan diyeyim. Koca telefonda, kum fırtınasından dolayı boğaz ağrısı, ses kısıklığı ile sanki başka bir adam konuşuyor " Senin adresi tekrar açmak için bizden aylık bu kadar para kesecekler, ne diyorsun?"

Heyyyytttt! Ay deli olacam!!!! 12 gündür bana ait olan mailler alınamamış, bir düzine insana haber verilmesi gerekmiş, belki iş kadınıyım ve bütün iş görüşmeleri o adrese bağlı falanda filanda...Bir kızdım, bir sistem hem bu kadar suçlu bir de o kadar güçlü olur, aman alsınlkar adreslerini kafalarına çalsınlar. Benim başka google'larım, hotmaillerim ne güne duruyor ki?! dedimmmm ve iptal ettirdim, Ayılar!!!! Daha haftalık ya da periyodik olarak gelen adreslere de haber verip değişime gitmem lazım. Off yaaa!

Hayatta diyorum ya öküzlük, beyinsizlik, olayı kavramama, işi bilmeme...Bunların hepsi insana özgü. Al işte çalışan insan bunlar. Türkiye'de de öyledir, problem olduğunda orada 100 kişi çalışır da bir ya da iki kişi ancak çözer problemi ve size yanıt verir. Bin kişi diğer bin kişiye açıklama yapmadan yönlendirir, telefonlarda kendini yersin. Iyyy ıy!

Hiç yorum yok: