19 Mayıs 2007 Cumartesi

Aman Aman Aman!!!

Hemen kısaca eklemek istediğim bir şey oldu bugün. Bilgisayarımın başına oturup evlilik yıldönümü için pasta araştırmaya başladım. Siteler arasında dolaşırken "howstuffworks" diye bir yere ulaştım, pastanın yapımına bakarken bir anda üst kısımda göz kırpan smileys ikonu beni etkisi altına aldı ve üstüne gidip tıkladım. Hemen indirilebilir bir program tabi ki. Ardından gelen güzel kediler, köpekler, ve ekran koruyucular...

Bunlara bakıp indirme işlemi neredeyse birkaç saatimi aldı. Öylesine güzel yapılmış ekran koruyucular vardı ki, zoraki seçtiklerimi indiriyorum ama bilgisayarda nereye indirdiğimi bulamıyorum. Halbuki otomatikman ekran koruyucu ya da açılış sayfası hangisini seçersen oraya eklenmesi lazım. Yok yok yok!!! Ufaklıkla beraber ekran koruyucuları seyrediyoruz biz, öylesine güzel yapılmışlar ve hareketliler ki...

Babamız geldiğinde benim hala kafamda aynı soru, indirdiklerim nereye gitti? Hatta sinirlerim de gerilmiş vaziyette. Sonra eşimden öğreniyorum ki bu baş belası bir program, silmek mümkün değil! Ve virüs programlarını her çalıştırmamızda en aşağı yedi virüsle karşılaşıyoruz. Benim zaten bakmadığım yer kalmamıştı ama esas deli olmama sebep olan programın silinmesine rağmen geri gelmesi oldu. Korku filmi gibi!!!!

"Howstuffworks" e bir mail döşedim nasıl sitenizde bu reklamı barındırıyorsunuz anlamında. Çok ilginç bir şey oldu ve ben maili yollar yollamaz reklam yokoldu yerine başka bir şey geldi. Anlayan anlatsın!

Neyse, eşim olayı kendi kontrolü altına alıp internet yardımıyla çözdü. Ama bir daha yok o gülen suratlarmış, yok ekran koruyucularmış bitti benim için. Cicili bicili olmasın, varsın kalsın! Bugün bir de özgürlük diye "yuppiiii "falan modlarındaydım, meğerse tecrübeyle sabitmiş. My web search, Fun web products'a dikkat!

Hiç yorum yok: