28 Nisan 2014 Pazartesi

Haberiniz Olsun Anacım!

Bizim zamanımızı bilenler bir dağın arkasından "Varmış Yokmuş, Varmış Yokmuş" diye çıkan kafayı belki hatırlarlar. Sanırım siyah beyaz televizyon ve tek kanal zamanları...

O Varmış Yokmuş kişisi bana her taşın altından çıkan, oradan buradan kafayı uzatıp kaçan birini hatırlattığı içindir ki başlığı öyle koydum.

Kişisel facebook sayfamı açtığımdan beridir bir kalabalıklık aldı başını gitti. Teyzeler, amcalar, nineler, aaaa kızımın arkadaşının annesi demeler...Farklı hayatlar, farklı bakış açıları ve örtüşmeyen bir sürü şey. Oysaki ben Evinkedisi olarak kaç senedir yazıyorum, özgürce.

An itibarıyla Evinkedisi Facebook sayfam da oldu. Böylelikle Google artı, Pinterest, Twitter derken Evinkedisi olarak piyasalardaki ürün zincirime bir tane daha eklemiş oldum.

Yani Evinkedisi o dağın arkasından sürekli çıkıyor gibi bir durum, "Varmış Yokmuş, Varmış Yokmuş!"

Beni takip etmek isteyen anında haberleşme durumunda olanlar Facebook Evinkedisi diyebilirler.

A bir de "Evinkedisi Aşıları Öğreniyor." yazıları da başladı. Artık kendine göre bir tempoyla ne aklıma kestiriyorsam orada paylaşacağım. Öğrendiklerimi İngilizce bilmeyenlere aktarmak diyelim.

Bilginin gücü adınaaaaa :)

Hiç yorum yok: