30 Ocak 2009 Cuma

Transformer

Bugünlerde mide bulantısı geri mi döndü nedir anlayamıyorum. Dün akşam buranın saatiyle ( Kışın Türkiye ile iki saatlik fark var, yazın bir saat...) bire yaklaşırken ve bendeniz " Yemekteyiz " programını seyrederken bir geldiler ki, amanın diyip kendimi yatağa nasıl attığımı bilemedim. Bende mide bulantısı bir girdap gibi geliyor Allah kahretsin! Bir de bir şeyim normal seyretse!

Şu aralar bana yakıştırdığımız isimler şöyle; " Teletubbies", " Transformer ", " Sumo Güreşçisi "Gece sırt üstü yatmışsam ve dönemiyorsam " Bok böceği" ve " Kaplumbağa"...

İnsanlar çok farklı, fiziksel olarak bir kurala uygun gitmiyor hiçbir şey. Hamileliklerinde hiçbir yerinden kilo almayıp, bir sopanın top yutmuş hali gibi dolaşanlar da var, benim bu seferde olduğu gibi dengeli bir şekilde herbir tarafı kilo alan da, buzağıyı andıran da...

Eskiden de hamile kadınların kilo alma hallerine bakardım, şimdi de aynı. Gittiğim heryerde gördüklerimi şöyle bir arkadan süzüveriyorum, kıçı başı, bacakları, kolları, yüzü ne alemde? Genellikle uzun bacaklı ve uzun boylu kadınlara, eski yapıları da inceyse hamileliğin yakıştığı kanısındayım. Diğer, benim gibi dikkat ederek ince kalan, boyu öyle ahım şahım olmayan hatunların ise gerçekten de daha kısa göründükleri konusunda bahse girebilirim. 1.50 liklere falan Allah sabır versin derim.

İnsanın kendi içinde başka bir insanı barındırması gerçekten de çok ilginç bir şey. Tamam, burası kabuldür. Mesela son üç aylara girildiğinde bu sefer de kalça kemikleri değişime girmeye başlayacak, daha geniş kalçalı bir hatuna dönüşme durumu baki olacak. Aman ne güzel bir haber!

Omurilik zaten yay pozisyonunda. Bir blogger yazmış da, çürümüş gibi bir sırt ağrısının baş sebebi de bu.

Göğüsler iriyse devasa ve sarkık, tam kıvamındaysa yine gereğinden büyük ve sarkık, ancak çoook küçükler ise dik ve olması grektiği gibi bir görüntüye kavuşacaklar.

Yani, işe duygusal anlamda değil de teknik olarak yaklaşacak olursak ve bedenimizi de bir makina olarak kabul edersek o zaman inanılmaz bir değişim var, kemiklerden organların yerine kadar. Ama bu kesinlikle benim gibi estetik göze sahip biri için yeterli olmuyor ne yazık ki. Yani işin görüntü tarafı arızalı bende. Hamileliği ne ilahi bir durum olarak algılıyorum çevremdeki kadınlarda, ne de bir beğenim var, aman ne kadar yakışmış hallerim. Bir arkadaşım tersini söylemişti mesela...

Devam edeyim...Vücutta ortaya çıkan daha beslenmiş tüylenme sorununa oranı buranı göremediğin için çözüm üretmek gittikçe imkansız hale gelecek. Haliyle, insanın kendine bakması hep seksüel dürtülere tabi olduğu için gittikçe bakımsız bir hale de girilebilecek. Bu, emzirme dönemini de sayarsak, maalesef bir yılı bulan bir döneme tekabül edecek ki sevgi efendim, başka bir şekle dönüşecek. Alnından öp, bol şevkat göster şenliği yani.

İyi hadi sen Sumo Güreşçisine döndün e peki adamın kabahati ne kardeşim bu kadar süren cinsel diyet yapılsın deniyorsa savunmaya bir şey bulunamayacak çünkü haklılık payı yüzde yüz. Bu şartlar altında benim gibiler için hamile kalmak ancak bir plan program dahilinde yapılan yeni bir projeye imza atmak yalnızca. Bazıları gibi ne bu formumdan gurur duyarak gerim gerim geriliyorum, ne de bir kelebek misali çevreme mutluluk sinyalleri yolluyorum.

Ha, tabi ki o ilk üç ay denilen dördüncü ayı da insana tamamlatan korkunç günlere nazaran çok daha güleryüzlü ve düzgün bir durumdayım, en azından birilerinin suratına kusma riski olmadan konuşup, normal bir insan gibi davranabiliyorum. Bu da bir şeydir.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu yazınla yine bir numarasın!! Peki sende selülitlerden dolayı marul gibi olmuş bacaklar var mı?!! ve eşinin onları her görüşünde gözlerinde beliren o iğrenç ifade..

sevgiler esra

evinkedisi dedi ki...

Kesinlikle var :))) Çok güldüm. Yazıma ettiğin iltifat için teşekkür ederim ama gerçekleri yazdım :)))Bu işin bu kadar makaslanmış şekilde verilmiş olmasına inanamıyorum, nesiller boyu devam etmiş bir kör gözlülük sanki değil mi? Sonucu hoş, insanın bir insan doğurması falan ama bu süreç bana göre böyle işte. Sağlıcakla kal Esra :)