17 Haziran 2007 Pazar

Babalar Günü Kutlu Olsun :)

Bu bizim babamızın Arap Emirliklerine geldikten sonra kızım tarafından evrimleştirilmiş şekli :) Görüldüğü üzere ayakta terlikler ( hatta takunya mı desek acaba? ) pembe ve mor dish dash ( bu ismin de erkek kıyafeti olarak kullanıldığından emin değilim, hata varsa yarın bakar düzeltirim ) Babamın babalar günü hali gibi bir açıklama...

Valla ben bizim adamı hiç böyle görmemiştim ama bu sıcaklarda bunaldıkça " Bu adamların niye böyle efil efil elbise giydiklerini çok iyi anlıyorum, ben de giyeceğim!" der durur. Yani, birkaç sene içinde renkler konusunda garanti vermemek kaydıyla, şekilde değişime gidilebilir :)

Görüldüğü gibi kartın içini açıyoruız ve orada bir çay poşeti ile karşılaşıyoruz. Altında benden bir çay! yazıyor. Bizimki de bozulmasın diye poşeti bardağa bu şekilde koyma yolunu seçerek kartı saklamak anlamında ebediyete hazırlıyor. Bizde herşey saklanır zaten. Benim körolası huyum :)

Aşağıda da açık şekilde kartımız, kiss kiss kiss, hug hug hug...















Biraz önce Çin Böreğini yazdım, aman of! Fotoğrafları doğru yerlere koyacağım diye fenalıklar atlattım. Ne zormuş!

İnanın, insan çocuğu olmadan gelen iki demet çiçeğin veya elle yapılmış bir kartın bu kadar değerli olduğunu anlamıyormuş. Şu kart ufaklıktan geldi ya eşimin keyfine diyecek yoktu, hepbirlikte tost sarılması uygulayarak çay eşliğinde günü kutladık :)

Artık daha fazla yazamayacağım, gözlerim yerlerinde fırıldak niyetine dönüşlerini tamamlamak üzere :) Bütün babaların evlatlarıyla, eşleriyle en güzel şekilde geçsin hayatları diyeyim ve bitireyim :)

Hiç yorum yok: